úterý 4. února 2020

Černobyl

Dobrý den milé bloggerky a milí blogeři! Od léta pro vás mám v šupleti příspěvek. Však víte, v létě jsem měla napilno s prací a pak s nemocnicí... Ani tohle není veselé a jednoduché téma,  Mnoho bylo napsáno o pětidílné sérii HBO. Viděla jsem ji na internetu a nechala ve mně stopu, stejně jako předtím třeba Pustina, kterou jsem nemohla přestat sledovat. A dneska okolo mne proběhla zpráva, že kdesi 1000 km od Moskvy v létě zase něco bouchlo viz Havárie u Ňoňoksy a tak jsem se rozhodla otevřít šuplík a  příspěvek zveřejnit.

Je to událost, kterou pamatuju - jako si všichni pamatujeme, co jsme dělali, když spadla dvojčata, pamatujeme i to, jak nám mlčeli o výbuchu v Černobylu.. A co mi přijde po shlédnutí nejhorší? že to všechno asi mohlo dopadnout ještě daleko, daleko hůř...
Viděli jste?






V televizi mne máloco oslovuje, nemohla jsem ale přestat sledovat Pustinu, musela jsem odkoukat celý Černobyl. Včera jsem nám zprovoznila Netflix, takže na mne čeká Crown. Co nemám ještě minout? Máte pro mne nějaké tipy?

Zatím se opatrujte, Vaše Eva, tentokrát od obrazovky

2 komentáře:

  1. Evi, ano, i já to zažila a napsala si to přesně - skutečnost byla ještě daleko horší! Crown zrovna sleduji, je to nádhera, moc si to užívám!
    Kdo má rád, je nadšený ze Zaklínače.
    Měj se hezky, Helena

    OdpovědětVymazat
  2. Evo, my máme moc rádi seriál To jsme my. Právě na ČT Art skončila třetí řada a už se těším na další. Výborně napsaný scénář, hercům to člověk věří a přitom je to život normální rodiny.
    Černobyl jsem zažila, seriál máme stažený, ale zatím jsem nenašla chuť ke sledování.
    Klidný večer.
    Jitka

    OdpovědětVymazat