neděle 23. září 2018

Rehabilitace? Over!

Krásnou první podzimní neděli, milí bloggeři a milé bloggerky! Dnes se chci zmínit o procedurách, které jsme absolvovala poprvé v životě a ke kterým jsem přišla jak slepý k houslím.
V červnu jsem musela na pravidelnou prohlídku na popud zaměstnavatele. Pan doktor mne shledal ve stavu přiměřenému věku a životnímu stylu a protože jsem po něm vlastně nic nechtěla, jen jsem si po stěžovala na natékající nárt při sezení, napsal mi rehabilitaci. Sada deseti návštěv rehabilitačního  centra koncem srpna a začátkem září mi neobyčejně prospěla. Půl hodiny v perličkové sedací vaně a pak půlhodinu lymfatické masáže v nafukovacích kalhotách byla příjemná.

Co bylo možná ještě  příjemnější byla ta hodina pro sebe na přemýšlení a meditaci. Začínám tomu wellness přicházet na chuť. A jak to máte s časem pro sebe a s procedurami vy?

Mějte se krásně, napíšu brzy. Vaše Eva

2 komentáře:

  1. Evi, máš rozumného doktora. Určitě si ti zasloužíš!
    Tohle hýčkání těla trochu flákáme, nedávno jsme si s mužem říkali, že to musíme napravit.
    Měj hezký večer, Helena

    OdpovědětVymazat
  2. Hýčkám se stále...to se prostě musí:-) Chodím pravidelně na thajské masáže a absolvuji termály. Vřele doporučuji.Eva

    OdpovědětVymazat