pátek 15. června 2018

UMPRUM

Dobrý den milé bloggerky a milí bloggeři! Dneska narychlo vytahuji z kapsy pozvánku do pražského Uměleckoprůmyslového muzea. Je to k nevíře, ale v sobotu 2. června jsem v něm byla poprvé v životě....Nově zrekonstruovaná budova muzea sama o sobě stojí za to.







My jsme šli na výstavu Small worlds, která bude tuto neděli, 17. června končit. Krásné domečky s neskutečnými detaily zapůjčilo londýnské Victoria and Albert Museum.




V malém rámečku je obchodní smlouva mezi malou holčičkou a jejím tatínkem o nájmu domečku a o tom, jak se jeho nájemníci mají chovat, například nerozdělávat oheň - vtipný i dojemný

A není možné nejít na výstavu Josefa Koudelky - nejsilnější pro mne byly fotografie z roku 68 a pak nedávné panoramatické snímky přírody. Jen těch fotech na mne bylo (upřímně) trochu moc. Já vím, že je to retrospektiva k neuvěřitelnému životnímu výročí, ale třeba těch divadelních jsem si moc neužila, představení nepamatuju, většinu herců už vlastně taky ne. Ale i tak - jsem ráda, že jsem to viděla.

A po výstavě ještě posezení u Myšáka, kalorická bomba ;-)



Krásný víkend, Vaše Eva (povýletně naladěná)

2 komentáře:

  1. Zrovna si tu říkám, kdy jsem tam byla naposledy:-)
    Ale podle fotek jsi se měla moc fajn i u Myšáka.-))))

    OdpovědětVymazat
  2. Domonalý den! Umprzm, Koudelka a Myšák nakonec... Jak říkám, dokonalé!
    Evi, měj hezké dny. Helena

    OdpovědětVymazat