úterý 6. června 2017

Víkend ve Fulneku

aneb z Jablonce do Fulneku a zpět za 38 hodin! Dobrý den milé bloggerky a milí bloggeři! Pokračuji s lehce monotónním patchworkovým tématem. Mám tu sice  schované ještě nějaké jiné putování a hodování, ale Fulnek je nejaktuálnější... Každoročně začátkem června pořádá První moravský patchworkový klub výstavu v městečku Fulnek. Před osmi lety jsem na ní byla poprvé  a letos jsme se s kamarádkou Romanou rozhodly, že se pokusíme vstoupit podruhé do stejné řeky... A povedlo se - pak že prý nevstoupíš dvakrát......
Vyrazila jsem z Jablonce v sobotu v 9 ráno a v neděli v 19 byla zpět. Jela jsem autobusem, metrem, Leo expresem, vlakem Českých drah. Stihla jsem se podívat do mého  oblíbeného obchodu Marks and Spencer, zúčastnit se čtvrtletního setkání Bohemia Patchwork Klubu, projít se Fulnekem na večeři  a přitom potkat partu moravských švadlenek a s nimi strávit příjemný sobotní večer, přespat v krásném penzionu , užít si výstavu. Na  jeden víkend tak akorát...



v tomto kostele je hlavní část výstavy







quilt Moniky Kolejové vyhrál soutěž na téma Aplikace, hlasovaly návštěvníci výstavy

tahle mandala se mi moc líbila a vůbec jsem netušila, že autorkou je Dana Březinová



v přilehlé kapli vystavovala milá paní Skočková, která šije z modrotisku lidové motivy

noční pohled na kostel na náměstí

výhled na zámek nad městem, prý tam bude hotel

tam jak je otevřené okno, tam jsme spaly
Díky Romaně za zorganizování ubytování i  dopravy a slibuju, že příště už to bude o něčem jiném. Opatrujte se, Vaše uvýletovaná Eva

2 komentáře:

  1. Krásně jsi to shrnula, byl to bezva víkend. Doklad o tom, že pokud jde patchworky tak stejná řeka rozhodně nemusí zklamat. :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Evi, jsi hotový cestovatel Holub ... ééé, cestovatelka Brabcová. :) Mě by taková akce asi zahubila, a Ty jsi ještě stačila tak pěkně fotit. Klobouk dolů. :)

    OdpovědětVymazat