úterý 24. ledna 2017

Pražské pohledy

Hezké mrazivé dny vám přeju, milí bloggeři a milé bloggerky! Toulání Prahou miluju, je to jedna z činností, která mne neskutečně nabíjí. Na začátku roku jsem ji načapala pod bílou peřinou, která tam obvykle moc dlouho nevydrží, ale neskutečně ji sluší



 
 

Ve velkoměstě je sníh nepraktický, rozsolené břečky jsou ještě strašnější než u nás na horách, slané bláto klouže po dlažbě, brrrr. Ale pohledy jsou to pěkné a já se neudržela, abych aspoň mobilem párkrát necvakla.
Od podzimu jsem váhala, zda se připojím k výzvě Ústřižky staré Prahy, pro letošní patchworkovou výstavu v dubnu vzniká kolekce malých - 40x70cm - quiltů připomínajících naše hlavní město. Nápad se nakonec dostavil, přihlášku jsem poslala a tady je můj quilt po oříznutí, před finálním lemováním.


Tak užívejte zimu, pokud ji máte rádi, Vaše, už na jaro natěšená, Eva

1 komentář: