neděle 20. března 2016

Květná

neděle a k tomu první jarní den, to to hezky vyšlo! Hezký dobrý den, milí bloggeři a milé bloggerky!
Hurá, jaro je tady! Před domem jsem zlikvidovala vřesy a už máme v truhlíku posly jara
u vchodu jsem vyměnila tis za primulku s větvičkami buxusu
a ke vchodovým dveřím pověsila jednoduchý věnec s kohoutem


I zahrada se pozvolna probouzí, letos bylo málo sněhu a tak už máme venku sněženky

čemeřici
a klubou se krokusy

Amarylka v kuchyni má tak velké květy, že mám strach, že se převrátí nebo zlomí.
Moje babička říkávala "jaká je Neděle květná, taková je každá pěkná", no dneska je venku strašná zima. Máme 2 stupně. Včera svítilo odpoledne sluníčko, takže jsme si pěkně užili Sychrov a velikonoční trhy. Byla spousta lidí, jsem zvědavá, jak to bude za rok, až všichni ti drobní prodejci se budou připojovat k elektronické evidenci tržeb, ale což - visí na nich státní rozpočet....

Našla jsem si nahrávku Jesus Christ Superstar a jdu si ho pustit. Na dnešní květnou, palmovou, neděli vjel Kristus do Jeruzaléma a davy ho vítaly. A už v pátek budou davy křičet "Ukřižuj ho!"  Ale my máme v pátek svátek a tedy čtyři  dny volna, těšíte se?

Ale teď už Hosana, hejsana , Vaše Eva 


3 komentáře:

  1. Hezké jaro Evi. U nás bylo dneska ošklivo, zima a foukal vítr. Byla jsem v Praze na DYzajn Marketu.

    OdpovědětVymazat
  2. Evi, moc hezké jaro je u tebe!
    JCHS je nepřekonatelná hudba!
    Posílám pozdravy, Helena

    OdpovědětVymazat
  3. JChS je nepřekonatelná hudba. Kdo se jí jednou prokousal, tak se vrací napořád...

    OdpovědětVymazat