neděle 27. září 2015

Podzim...

...  je tady! Čas  letí, protéká mi  mezi prsty. Letní vedra jsou definitivně pryč, babí léto možná ani  nedorazí...
Hezkou neděli vám všem, milí bloggeři a milé bloggerky!

Ke vchodovým dveřím jsem uvila věnec z odkvétajících hortenzií (ten další bude už adventní). Peču švestkové koláče. Vařím polévku z dýně. Stěhujeme nábytek ze zahrady. Zazimováváme rostlinstvo. Sbíráme houby na zahradě. Večer topíme. Poslední týdny byly plné špatných zpráv i zážitků. Zase jsme byli na veterině, tentokrát s alergickým záchvatem po očkování vztekliny. To už opravdu zažít nechci. Byla jsem za spolužačkou v nemocnici.
Snažím se hledat dobré zprávy. Omezuju počítač i večerní zprávy. Vytáhla jsem svícny. Pijeme burčák. Byli jsme dvakrát na jabloneckých podzimních slavnostech. Viděli jsme tancovat muže břišní tance ;-) ale fotku nemám.... Zítra máme státní svátek, tedy den volna navíc. Někdy mne mrzí, že se to nějak víc neslaví, být v Anglii vyneseme stůl před dům a poradujeme se sousedy. Tady je  to nemyslitelné, škoda...
Tak si prodloužený víkend užijte podle svého, Vaše pořád trochu rozladěná Eva

1 komentář:

  1. To je moc pěkný podzimní věnec a článek. Mám ráda podzimní dekorace :)

    OdpovědětVymazat