středa 28. července 2021

Sedm

 let je dneska tomu mému blogu. A zatímco já jsem výročí oslavila druhou dávkou vakcíny, i když s velikým otazníkem (v sobotu mne přepadla rýma a teplota, vyšilovala jsem, že je to delta, ale můj muž důrazně pravil, že nemusím mít taky všechno, mám vlastní protilátky, první dávku skoro měsíc v sobě), tak tento blog je tu dnes osamocen, protože já odpočívám po očkování.

Sedm let, to je víc než dvaapůltisíce dní. Za poslední rok jsem nebyla pilná přispěvatelka, blog se stal spíš blokem na recepty, které jsem nechtěla nechat zapadnout. Ale věřím, že se vracíme do lepších časů a zase budou filmy, výstavy, divadla, kavárny, výlety, šití, srazy... Už aby to bylo!

A abych dodržela tradici - vyhlašuji narozeninovou give-away, tentokráte s překvapením. Moje ruka nedovolila zatím, žádné velké tvoření. Ale nebojte, doženu všechno a taky tady o tom napíšu.

Do slosování zařadím všechny příspěvky pod tímto blogem. A losovat budu 8/8, první dovolenkovou neděli.

Tak hezkou středu Vám všem, dejte si něco na zdraví (já už mám ten Spikevax) a opatrujte se
Vaše Eva, s druhou tečkou v paži



6 komentářů:

  1. Evi, gratuluji k sedmému výročí blogování! To už je na pořádnou oslavu. Ať Tě to pořád baví...Zdraví Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Velká gratulace a těším se na další tvoje příspěvky.

    OdpovědětVymazat
  3. Další rok fuč, letí to...
    Evi, velká gratulace a přání hezkého dne, Helena

    OdpovědětVymazat
  4. Milá Evi, sedm to už je velký školák. Já se k blogovani nedostala, obdivuji každého, kdo stíhá psát, fotit.
    Moc blahopřeji, přeji ještě hodně šťastných let, času a chuti na tvoření, psaní a život. Lepší a klidnější.
    Vše dobré.
    Bohunka

    OdpovědětVymazat
  5. Nakoukla jsem náhodou a hned je tady výročí. Gratuluji, sedm let je už celkem dlouhá doba. Můj blog funguje už přes šest let a pořád mě to baví. Přeji hezké dny a určitě se budu vracet. Zdravím 😀

    OdpovědětVymazat
  6. Evi, taky gratuluji. Chce to vytrvalost a stále nápady.
    Jen tak dál. Jitka

    OdpovědětVymazat