pondělí 10. června 2019

Medardovsky

Dobrý den milé bloggerky a milí blogeři! V sobotu slavila Británie opožděně královniny narozeniny, byl mezinárodní den ginu a taky bylo Medarda, ráno dokonce krátce sprchlo... a cinkal telefon i zvonek u dveří.

Dostala jsem pivoňky, které miluju, od muže, kterého taky miluju...

A ostatní květiny přinášející se docela shodli na barvě, tak jsem je všechny dala do jedné vázy a sluší jim to, jen škoda, že je kvůli teplu musím mít v chodbě. V pokoji bych si je užila víc, ale jen krátce....


A dort jsem letos dostala od syna - dokonce s fontánou, byl z legendární cukrárny Myšák a byl moc dobrý

Tak jen kdyby v sousedství neprobíhala také oslava, bohužel karaoke ve stylu osmé cenové skupiny až skoro do půlnoci, mohla bych říci, že to byl můj nejoblíbenější den

Přeju Vám krásný týden, Vaše Eva

2 komentáře:

  1. Evi, tak i já ti přeji všechno nej! Dort i kytice si měla úžasné!
    Posílám pozdravy, Helena

    OdpovědětVymazat
  2. Všechno nej nej....hezká oslavička:-)

    OdpovědětVymazat