středa 18. října 2017

Smutno

je tady dnes, přesmutno.... Dneska před polednem odešla naše Sára za duhový most...
Moc bych si chtěla uchovat v paměti její vůni kožíšku, měkoučkou srst a vševědoucí pohled. Stýská se mi....
Eva

7 komentářů:

  1. Ach Evo, co říct...vždy je to tolik smutné. Zůstávají ti určitě krásné vzpomínky.
    Ála

    OdpovědětVymazat
  2. Evi, dobře vím, jak vám je, před víc jak rokem jsme to zažili... Aaronek nám pak všechno vynahradil a vynahrazuje...
    Drž se! Helena

    OdpovědětVymazat
  3. Čas všechno zahojí,ať je to hojení rychlé a vzpomínání bez bolesti.Máme v těchto dnech také až moc loučení,v práci během měsíce zemřeli tři známí,včera velmi milá paní z klubu a ráno volala kamarádka a oznamovala smrt svého švagra.Nestačím pálit vzpomínkové svíčky,ale je to život se vším všudy.Věřme,bude líp...

    OdpovědětVymazat
  4. Vzpomínky zůstanou a postupně v nich bude ubývat smutku a přibývat úsměvu.

    OdpovědětVymazat
  5. Dobrý večer,Evičko já na váš blog nakukuji.Pocházím z Liberce a před 20lety jsme si pořídili s manželem domeček u Turnova a chovali tři výmarandy mamču a dvě její holčiny.Postupně nám odešly a tak jsme hned po smrti třetí pořídili čtvrtou a aby nebyla sama tak ještě bordo dogu.Vloni na podzim bohužel čtvrtá výmaranda nás taky opustila.Každá smrt těch našich pejskovanejch mě strašně zasáhla, ale věřte mi, že si pamatuji dodnes vůni kožíšku všech čtyř a pořád vzpomínám.Bylo s nima krásné žití ta oddanost a láska.Bolest přebolí .Mějte krásné dny a jestli můžete, pořiďte si dalšího. Martina

    OdpovědětVymazat
  6. Evi, teprve teď jsem si přečetla o Sáře. Je mi to moc líto. Před cca 6 roky mi odešel jeden pejsek. Pak jsem si vzala z útulku 8letého a dnes je mu 14,5. Také už to nevypadá na dlouho. Mám ještě 5letého. Ale když se dívám na starouška, je mi smutno, protože tak vděčné stvořeníčko aby člověk pohledal.Posílám sílu Jiřina

    OdpovědětVymazat