pondělí 2. května 2016

Ptáčková deka


vlastně deky.... Hezké odpoledne milí bloggeři a milé bloggerky! Moje sestřenice má novou vnučku a protože té první, jsem před třemi roky ušila deku s názvem "Tři brabčáci pro Alžbětku", tak Apolenka - logicky - také musí dostat deku.


ten třetí ptáček je teda z rubu, ale to snad nevadí.....
A tohle je tři roky starý "model", ale slouží dobře, viděla jsem ji minulý týden. Tak jsem si užila trochu růžového šití a teď mne čeká čtvrtý quilt ze série šedozelených - ale tentokrát nápad už mám! tak snad mi to půjde od ruky. Ale ještě před tím pojedu na malý výlet, už se těším!
Tak se opatrujte, Vaše cestovně natěšená Eva


3 komentáře:

  1. Evi, ty jsi hodná tetička :))) moc povedené deky pro holčičky.

    OdpovědětVymazat
  2. Evi, jsou překrásné! Obě! Jsi moooc šikovná!
    Přeji hezký večer, Helena

    OdpovědětVymazat
  3. To je nádhera!!!!
    Já se chystám šít deku pro vnoučka, který se má narodit už za měsíc, ale úplně jinou technikou, úplně jednoduše. Ale s láskou. Něco podobného jsem vytvářela pro vnučku,která bude v neděli slavit první narozeniny- a deka dodnes slouží.
    http://atakseptam.blogspot.cz/2015/06/stado-slonu-malinka-holcicka-pujde-to.html

    OdpovědětVymazat