pátek 1. dubna 2016

Čas

ie tématem letošní soutěže na pražské patchworkové výstavě. Dlouho jsem váhala, co a  jak ušít. Líbilo by se  mi nějaké procházení časem, stárnoucí obličeje, či ruce, ale nemohla jsem přijít na  to, jak to ztvárnit. A  tak nakonec, trochu prvoplánově, máme tu  hodiny.
Chtěla jsem zachytit to, že někteří lidé tu nechávají hlubokou stopu a tak jsem vybírala pro mne důležité osoby, které tu už nejsou a přesto jsou

Na  začátky byly fotky stažené z  internetu, vytištěné na papír a přenesené pomocí transferového média  na látku

ciferník byl také připravený na papíru, je podložený černým mušelínem a pak hodně hustě prošitý skrz  papír na základní rezatou látku. Papír jsem vytrhala


a mušelín odpálila horkovzdušnou pistolí, takže zůstaly jen číslice a okruží

Pro ciferník jsem ušila výseče vzoru New York Beauty

a tady už je to všechno pohromadě, látka trochu potištěná,  prošpendlené vrstvy s vatelínem, připravené na  prošívání
a prošito. Ještě do hotového quiltu  udělat doprostřed díru průbojníkem, aby se dal namontovat hodinový strojek. A to je on - soutěžní příspěvek do kategorie Čas. Jmenuje se "Co odnesla čas -  moje dvacáté století", velikost 85x85 cm.

Tak mi držte palce, ať uspěju, Vaše v tuto chvíli už po výstavišti brouzdající Eva

2 komentáře:

  1. Wow, wow !!!!!
    Obdivuji ,jak se vždycky bravurně zhostíš daného tématu. Klobouk dolů....tvoje dílo je parádní. Věřím v úspěch!!!

    OdpovědětVymazat
  2. Krásný výsledek; díky za sdílený postup. :-)

    OdpovědětVymazat