sobota 13. února 2016

Ještěd

Hezký sobotní večer milí bloggeři  a  milé bloggerky! S blížící se pražskou patchworkovou výstavou sedím víc a víc u stroje. Každý rok se vyhlašuje téma založené na použití materiálu, pokud vzpomenete, loni to byla kůže a letos je pro Art Quilt Klub povinným materiálem džínsovina, tedy denim. Dlouze jsem přemýšlela, jak se toho zhostit, abych použila nějaké typické prvky z kalhot, nezlomila moc jehel...Nejdřív jsem si myslela, že našiju pásky jako proužky a k tomu účelu jsem také na kanavě protahovala vlnu, abych vytvořila kontrastní strukturu. Ale šlo mi to jak psovi pastva a představa, že toho protahovaného materiálu potřebuju skoro metr se  zdála nepředstavitelná.....a pak přišel nápad... Z okna kanceláře vidím na Jizerky a jedno slunečné odpoledne jsem  na to panoráma koukala, a  ono bylo modré! A tak jsem si řekla, ušiješ džínové panorama s horou, kterou tady všichni znají....Tak tady je - Ještěd - 85 x 85 cm
 
Nahoru se nedostanu často, ale při pěkném počasí ho vidím každý  den. Ovlivňuje počasí v kraji, je vidět zdaleka, když se vracíme domů. Postupně se vrací zase do formy, tak se musíme zase někdy nahoru vypravit, chce to krásný slunečný den a stejně tam vždycky fouká....

Quilt bude vystavený poprvé na 10. ročníku Prague Patchwork Meeting na začátku dubna. Uvidíme se tam?
Opatrujte se, já budu ještě trošku šít, čeká mne quilt na téma Čas.
Vaše Eva, t.č. švadlena

6 komentářů:

  1. Evi , to je nádhera :-))))) Moc se ti to povedlo. A jak jsi udělala ten Ještěd ????
    Zrovna jsem včera přemýšlela , co ze starých džín ( mám zásobu) :-))) hledám nějaký nápad na šití.
    Hezký vikend. Eva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji ;-) Ten Ještěd je vytištěný na laserovce a pak zalaminovaný pod šifon a prošitý několika odstíny šedivé... na internetu jsou mraky nápadů, taky mám ještě zásoby... náš oblíbený polštář je tady: http://foto.dama.cz/foto.php?f=163241
      Hezký víkend, eva

      Vymazat
  2. No teda, to je úžasný! :) Super nápad a fakt skvělý výsledek. :)
    Find joy in the ordinary

    OdpovědětVymazat
  3. Tak to je super nápad:-). Už jsme na Ještědu také dlouho nebyli, máme to sice tak 3/4 hoďky dojet, ale stojí to vždy za to.
    Moc se ti šití povedlo Evo.
    Ála

    OdpovědětVymazat
  4. Evi, ten tedy je! Nádhera, tleskám!
    Přeji hezký večer, Helena

    OdpovědětVymazat
  5. Ještěd bude určitě ozdobou kolekce. :-)

    OdpovědětVymazat