úterý 29. prosince 2015

Povánoční

nákupy mne nikdy nebraly. Dokonce jsem si před Štědrým dnem letos říkala, že do obchodu vkročím až po Novém roce! Never say never...
Hezké úterní dopoledne milí bloggeři a milé bloggerky!

Dva vizionáři a dvě kuchařky, to je kombinace ;-)

Včera měli u Dobrovského v knihách 30% na všechno, a už vidíte jak to dopadlo! Šla jsem jen pro knížku od Báry Karpíškové, kterou jsem prohlížela už před svátky a za šest stovek mi přišla drahá...
Kdybych k tomu včerejšímu nákupu přidala ještě nadílku od Ježíška, tak si ten konferenční stolek asi lehne... Dnes už jsem zůstala doma, pro letošní rok mám odpracováno. Tak si tady přepisuju diář a listuju knížkama a mám se fajn. Za okny je sluníčko, tak odpoledne půjdeme ven.
Mějte se co nejlíp,  od knížek z domova Vaše Eva

2 komentáře:

  1. Zdravím do pohodového úterního odpoledne. Taky jsem včera sháněla 2 knihy. Bohužel jsou vyprodané i na internetu, tak jsem si alespoň udělala radost předobjednávkou. Dneska jsem byla v Betlémské kapli na vánoční výstavě. Přeji krasnè počtení. Eva

    OdpovědětVymazat
  2. Evi, pokud bys měla knih málo, tak v pražském Luxoru mají až do 17. 1. akci "knihy bez DPH" - a slevy tam sčítají, takže odpočítají i jejich běžné slevy na sphere card apod... Taky jsem neodolala. :-)

    OdpovědětVymazat