středa 14. října 2015

Secret gig

Dobrý večer, milí  bloggeři  a milé bloggerky! Včera touto dobou jsme si náramně užívali. Když jsem asi před měsícem na facebooku komentovala vydání  nového alba Miro Žbirky s tím, že si ji budu přát k vánocům, netušila jsem, že při slosování komentářů budu mít štěstí  a dostanu  pozvánku na křest  desky.
A ono to vyšlo! Jsem tak plná  zážitků, že je ještě pořád v hlavě třídím.  V komorním prostředí pražského smíchovského Jazz Dock Clubu zahráli muzikanti z Čech, Slovenska a Velké Británie a šlapalo jim to úžasně. Foťák jsem měla s sebou, ale bylo mi hloupé tam blýskat kompaktem, zatímco se před podiem producírovali profíci. Tak jsem si dvě fotky půjčila z facebookového profilu samotného zpěváka.

Kromě křtu došlo i na předání zlaté desky. Atmosféra byla báječná, prozpěvovala jsem si celou cestu domů. A dneska jsem se zrovna v Bontonlandu stavila pro cédéčko, na Ježíška čekat nebudu,  to by bylo, aby se nestala platinovou.... Zvuk mi připomíná moje milované Beatles, takhle by asi dneska zněli... Takže po včerejšku je pro mne Miro šestým Beatlem, snad se pro to přirovnání nebude zlobit...
Aspoň kousíček ze slavných studií  na Abbey Road je možné shlédnout tady
Přeju Vám krásný večer a jdu založit CD do přehrávače
Vaše Eva, pro tentokrát rocková fanynka

4 komentáře:

  1. Evi, to musel být skvělý večer!
    Zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
  2. Krásný zážitek :-) moc gratuluji. Lepší živý než na cd :))))

    OdpovědětVymazat
  3. Viděla jsem na fcb soutěž a říkala jsem si, že by to byla pro tebe výhra jako stvořená. A ono to vyšlo! Gratuluju, musel to být skvělý zážitek. :-)

    OdpovědětVymazat