pátek 22. srpna 2014

Hlášení o dovolené na maltě

Milé bloggerky,
letošní dvoutýdenní dovolená je jiná, než obvykle bývá. Místo koupání, výletů a podobných radovánek, jsme dopřáli našemu bydlení novou fasádu. Parta chlapců  tady řádí už třetí týden a  myslím, že jsme tak v půlce. Stará omítka je pryč a začíná se natahovat nová. Díky těmto akcím jsme museli udělat i úpravy na zahradě, květiny, které byly blízko domu  se  musely posunout  do  zahrady a stejně se  na chudinky práší, tady je pár fotek:



 
Dodělala  jsem také pár restů - rokailem vyšívaná motýlí brož. Viděla jsem ji na titulce Praktické ženy a nemohla jsem odolat

 
můj muž má  konečně novou kravatu. Hedvábný polotovar, doma nabarvený, naaplikované kousíčky starých džínů a krajky a přes to sítotisk.

 a pro kamarádky do práce, jako suvenýr z dovolené pár shambala náramků....
Ještě jsem zvládla přečíst pár knížek a to je celé, dovolená byla vlastně úplně odpočinková ;-)

Vaše odpočinutá Eva

2 komentáře:

  1. Podle fotek to vypadá spíš na dost akční dovču. :-) Tak hlavně, ať se vám domek brzo vyloupne do krásy.

    OdpovědětVymazat