pátek 14. dubna 2023

Velikonoční ohlédnutí

 Hezký podvečer milé bloggerky a milí bloggeři !

Utekly jako voda. Ze všech sil jsem se snažila dodržet tradice.

Nejoblíbenější teambuilding v práci, tentokrát s panem Hruškou

Šikovné kolegyně napekly pro Nadaci a u vrátnice byl trh
Jidášci připravení na Zelený čtvrtek, letos změna těsta, místo loupákového těsto s mandlemi


Na Bílou soboru jsem zkusila zaplést mazanec


pondělní oběd - jehněčí a tzatziky

probrala se i amarylka

zajíc a slepice podle nového receptu od Marmeládové společnosti

sobotní nádivka s kopřivami

mazanec čerstvě zapletený 


a ještě ten recept na zajíčka vykopírovaný z facebooku: 

ČOKOLÁDOVÝ BERÁNEK s perníkovým kořením. Má velký úspěch, tak tady je RECEPT. V robotu ušlehejte 4 vejce se 130 g panely nebo hnědého cukru a lžičkou pomerančové kůry do pěny. Přidejte vanilkový extrakt nebo vanilkový cukr a pomalu přilévejte a postupně zašlehávejte 200 ml oleje. Potom vešlehejte 1 zakysanou smetanu 180 g. Nakonec stěrkou vmíchejte 350 g polohrubé mouky, 50 g kakaa, 10 g kypřícího prášku do perníku - vše prosáté - a 80 g nasekané mléčné čokolády. ( Dala bych celou tabulku, ale někdo už ji užral

😁) Těsto vpřed vlitím do vymazané a vysypané formy jsem ještě naředila 4 vrchovatými lžícemi jogurtu. Pečte v předehřáté troubě na 175 stupňů 50 až 60 minut

V rámci zápalu boje jsem vymazané formy zapomněla vysypat moukou, ale světe div se! vyklopit to šlo!

V neděli dodržujeme tradici, kdy pojíme dohromady z jednoho vajíčka, abychom se v tom světě neztratili a za rok zase sešli. Jen letos nám tu zase chyběl Tomáš, který odletěl jezdit na kolo na Mallorcu..




Kraslice jsem ani nenafotila, polovina mi jich letos popraskala, takže vajíčkový salát v pondělí večer hrál všemi barvami ;-)

a tak jsou svátky za námi a přichází sezóna narozeninových dortů, budu Vás průběžně informovat ;-)

Opatrujte se, Vaše Eva, šťastná, že je dnes pátek

4 komentáře:

  1. Lezarts

    Vše jak má být🐰

    OdpovědětVymazat
  2. Evi, nachystáno si měla tedy dokonale! Parádní jidáše i mazanec, to jehněčí, ach...
    Moc se mi líbí ten zvyk s vajíčkem, to neznám!
    Přeji pokud možno hezké jarní dny, Helena

    OdpovědětVymazat
  3. Krásný velikonoční čas byl u vás))) tak se mějte hezky i nadále)))Eva
    http://es-ideas.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  4. Evi, máš můj obdiv. Přes všechny problémy jsi toho stihla až až.
    Držím palce a posílám jarní pozrdav. Jitka

    OdpovědětVymazat