středa 10. června 2015

Jan Kaplický

pro mne charismatický PAN architekt. A tak když jsem minulý týden zachytila informaci, že výstava jeho výkresů v Národní galerii končí už 16. června, hned jsem se rozhodla, že po školení daní se tam dnes půjdu podívat. Milí bloggeři  a milé bloggerky, zdravím vás už zase z domova a snažím se tu vydýchat nenaplněná očekávání. V pátém patře Veletržního paláce je instalace pouze  několika výkresů Future system a asi čtyři malé modely. Jsem rozčarované z prezentace, vstupné 80 Kč, osvětlení nic moc, fotografovat se  smělo bez blesku. Tak posuďte sami.
Viděla jsem na vlastní oči Selfridges v Birmingamu, je  to úžasná budova. Kaplického považuju za vizionáře, a je mi líto, že se té Národní knihovny u nás nedočkáme.



 

 


 






 Nevěděla jsem, že Kaplický pracoval i na návrzích pro NASA, to bylo pro mne překvapení.
Tak hezký středeční večer, Vaše dnes unavená Eva

Žádné komentáře:

Okomentovat